Keresés ebben a blogban

2014. február 1., szombat

Rajzolás

Mutatok még pár érdekességet rajzolásaimból ha nem bánjátok:)

Nagyon rendes vagyok mert dátumoztam a rajzaimat így tudom hogy 98-99 -es évben volt az amikor mindenféle rajzfilmből rajzoltam ültem a Tv előtt és a felvett meséket leállítva rajzoltam a szereplőket, vagy elővéve a Disney könyveket és azokból rajzoltam , vagy képeslapokról, újságokból:)
Mutatok párat a mappából :













Aztán a gimben  elkezdtem a toll , színesceruza rajzolást akkor született meg ez az örök naptár... Minden hónaphoz más rajzoltam:









És van egy pár vázlatfüzetem amikbe firkáltam:)

És van kedvencem egy lepkés rajz amit füzetre szerettem volna ragasztani de aztán azóta is őrizgetem :)




Keveset rajzolok már ilyesmit de azért még mutatok majd....

De régebbi bejegyzéseim között is van rajzolósak idelinkelem őket : 












1 megjegyzés: