Keresés ebben a blogban

2014. január 18., szombat

Rajz, füzetek, főiskola

Sziasztok most az arszi és horgolás előtti dolgaimból mutatok pár dolgot :)  Sokat sokat rajzolgattam régen , rajzos gimibe is jártam, de már akkor csak a kicsi dolgokat szerettem , kicsibe rajzolni nem A2 -es rajzlapra a csendéleteket... Így elmaradt a továbbtanulás e téren:(
De nem maradtak el a főiskolás évek sőt kettő papírt is gyűjtöttem ...
Azt nem tudom mikortól ,de egy idő után minden évet azzal kezdtem, hogy egy kis A5-ös füzetet indítottam ami órarend rajzolással kezdődött és ebbe került minden fontos dolog abból a félévből :) A borítót pedig én készítettem:) ( Toll és ceruza felhasználásával:)

Nem időrendben de íme a füzetecskék:

Ezt a kis Lino metszet nyomatot  barátnőm készítette nekem :)


Ez a kis füzet teljesen saját készítés volt oldalt a madzag hurkolás tartotta össze .)

Találtam benne egy Ginkgo Biloba levelet- Nyíregyházán a Kollégium előtt van egy fa - és pont egy Méliusz Juhész Péteres bejegyzésnél volt a füzetben:) 

Említettem már hogy Biológia szakos voltam:)




Már itthon jártam Debrecenben a Műszaki Karra Környezetmérnöknek tanultam, amikor ezek a füzetek készültek:)






A kedvencem






Most amit lehetett megmentettem kiszedtem vagy kivágtam őket hiszen rég elmúltak már a diák évek és a füzetek a padlásfeljárós szekrénybe porosodnak de ezeknek a rajzok új helyet találhatok :)








2 megjegyzés: