Keresés ebben a blogban

2012. július 13., péntek

Élmények

Tegnapi délutánt tesóméknál töltöttük ... Úgy elszaladt az idő, hogy már nagyon sötétben bicajoztunk haza Sámsonkertből, izgi volt... Vittem fényképezőgépet mert tudtam lesz mit dokumentálni na de a gépembe maradt a memóriakártya így a belső memória maradt a maga 10 képpel :(


Kint volt a 4 hónapos Lili baba is:) és nagy dicséretet kaptam milyen jól bevált a csörgő nála nagyon szereti sőt elhangzott, hogy néha életmentő megnyugtatásban :) Kértek még egy ugyanolyan színűt  biztonságinak :)
Feje felett pedig egy Hajrá Loki feliratú kis body van, azt is most készítettem neki a Nagypapája majd megdöbben hogy már rajongó a kicsi lány :)


Közben voltunk a szomszédban kicsi 8 hetes spánielt nézni ,ami sajnos lemaradt a fotózásról :( Csoki névre hallgatott és Simi úgy félt tőle mintha egy medve futna felé !!! :( 
(Jaj Simi ezt még valahogy megkell értened, hogy nem bánt se a kutyus , se a cica ....!)


Ezután orrszarvú bogár fotózás volt, Sógorom találta a kertben már így megmeredve :) Természetesen Simi ettől is félt :)





És íme a már sokat emlegetett börtönfióka -ketrecharcos Simi :)


Nagyon sokat ugráltunk , kacagtunk tegnap a ketrecben :) 


Végére Süni barátom akit múlthéten sikerült lefotóznom a melóhelynél, elvileg egy egész család lakik a feljáró alatt most ő csatangolt el, akkora volt mint a tenyerem ujjak végétől a csuklómig ( nincs túl nagy kezem ) :)

2 megjegyzés:

  1. Díjat kaptál tőlem, nézz be hozzám :) http://tunderviola.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Édesek a gyerkőcök, és szuperek az állatfotók is!

    VálaszTörlés