Keresés ebben a blogban

2012. július 13., péntek

Díjat kaptam / Díjat adk :)

Díjat kaptam Tündérviolától

Mint minden díjnak, ennek is vannak szabályai, íme:
 1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
 2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
 3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
 4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni
 5. Nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog rólam:
  1. Kicsi vagyok kb 153 cm :)
  2. Nagynénije vagyok Siminek aki most volt 5 éves :)
  3. Balázsom először nálam evett  sajtos-tejfölös palacsintát :) Azóta a kedvence nem is  kér édeset:)
  4. Két biciklim is van Lili a városba kosárral és Pinki a hegyre :)
  5. Rendetlen vagyok :(
  6. Tanári és környezetmérnök diplomám is van de sajnos nem használom ...
  7. Jaj a gyümölcsök 80 % -át nem szeretem:( 
  8. Már én is tartok horgolós tanfolyamokat a Gombolyda fonalboltban :) 
  9.  Jóbarátokat  kívülről tudom :)    
  10. Imádom a meséket .
  11. Csoki fagyi bármikor jöhet !!!
Tündérviola kérdéseire a válaszaim
  1. Mióta kreatívkodsz? Nem emlékszem mikor nem már gyerekként is gyöngyöt fűztünk , hímeztünk :)
  2. Jégkrém vagy fagyi? Fagyi 
  3. Kedvenc filmed? Hmm...Talán az nincs de nagyon szeretem a meséket nagy kedvenc volt az Egy bogár élete :D
  4. Pohár félig tele vagy félig üres? Félig tele
  5. Mit olvastál legutoljára? Horgolós mintát :) National geographic magazint szoktam ... Könyvet sajnos nem tudok horgolás közben
  6. Kedvenc zeneszámod? nincs de ez most tetszik .

    Nelly Furtado ft. Josh Groban - Silencio

  7. Kedvenc helyed Magyarországon? Fennt a hegyen Balázsommal sátorral :)
  8. Gyerekkorodban mi szerettél volna lenni? hm nem tudom talán ezért volt nehéz a pályaválasztás 18 évesen ... De mindenki azt mondta tanár néni/ovónéni legyek , mert imádom a gyerekeket...
  9. Nézed majd az Olimpiát? Biztos lesz olyan szám  ami megtalál majd engem ...De konkrétan nem hiszem
  10. Kedvenc süteményed? Inkább piskóta mint krém.. Nagymamám féle tejberizses epres torta !!!
  11. Kedvenc virágod? Hmm tulipán:)
Kérdéseim
  1. Miért ez a blogod neve? 
  2. Tea vagy kávé?
  3. Hova szeretnél eljutni a világon?
  4. Kedvenc állat?
  5. Mit főztél utoljára?
  6. Mi az utolsó alkotásod amit befejeztél?
  7. Milyen nyelven beszélsz vagy szeretnél megtanulni?
  8. Mi volt a jeled az ovódában ?
  9. Van kedvenc évszakod?
  10. Éjjeli bagoly  ,vagy álomszuszék vagy? :) 
  11. Félsz a pókoktól ?
Díjat továbbadom:

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz! Megérdemelted. És hálásan köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm a díjat! igyekszem minél hamarabb megfelelni a kívánalmaknak! :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, illetve köszönjük szépen, mert azért mégiscsak kettőnké az a fránya blog, úgyhogy majd ketten fogjuk megírni az erre vonatkozó bejegyzést. Köszi, köszi! ♥

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Jelentem teljesítettem a feltételeket is. :) Nehéz szülés volt. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! Jó volt olvasni a válaszaid, igyekszem én is összerakni a bejegyzést.

    VálaszTörlés